Od 21 listopada można zgłaszać projekt do kolejnej edycji Budżetu Obywatelskiego Gminy Dobra na rok 2021.
Do dyspozycji mieszkańców jest w tym roku 1 mln zł.
Zgłoś projekt i miej realny wpływ na rozwój Twojej gminy.
Może to Twój pomysł zostanie zrealizowany w 2021 roku?
Budżet Obywatelski w Gminie Dobra wystartował
Jeszcze możesz zdążyć ze złożeniem wniosku!
Z kwoty Budżetu środki w wysokości 940.000 zł. przeznacza się na realizację projektów o charakterze inwestycyjnym a środki w wysokości 60.000 zł. przeznacza się na realizację projektów o charakterze nieinwestycyjnym, przy czym środki w wysokości 60.000 zł. przeznaczone na projekty nieinwestycyjne, zostają podzielone w równych częściach po 5 000 zł. pomiędzy projekty realizowane na terenie poszczególnych sołectw.
Projekty inwestycyjne
Projekty inwestycyjne, obejmują realizację zadań polegających na modernizacjach, adaptacjach, budowie nowych obiektów, przebudowie istniejących a także zakupie wyposażenia o jednostkowej wartości przewyższającej 5 000 zł. Projektem inwestycyjnym może być np. budowa chodników, infrastruktury drogowej, placów zabaw, obiektów małej architektury, a także zagospodarowanie terenów rekreacyjnych.
Projekty nieinwestycyjne
Projekty nieinwestycyjne obejmują w szczególności organizację festynów, zabaw choinkowych, spotkań autorskich oraz warsztatów tematycznych.
Kto może zgłaszać projekty?
Projekty zgłaszać mogą osoby na stałe mieszkające na terenie gminy Dobra, które ukończyły 16 rok życia. Projekt inwestycyjny wnioskodawcy musi poprzeć co najmniej 15 mieszkańców gminy Dobra, natomiast w przypadku projektu nie inwestycyjnego wystarczy 10 mieszkańców.
Wnioski i terminy
Wnioski dostępne są na stronie BO pod adresem: www.bo.dobraszczecinska.pl. Należy je składać w terminie od 21 listopada do 18 grudnia br. na adres mailowy bo@dobraszczecinska.pl lub osobiście w Urzędzie Gminy w Dobrej.
Wszystko na temat Budżetu Obywatelskiego znajdziecie TU – link
Katarzyna Ciurzyńska
Dodaj komentarz